sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Yk 15

Onpas aika taas rientänyt. En ole kirjoittanut hetkeen, kun en ole kokenut siihen tarvetta. Seuraamiani blogeja olen kyllä lukenut. Eilen alkoivat taas kuukautiset. Kierto oli ennätyspitkä, 31 päivän mittainen, mutta juuri niin pitkä kuin olin ovulaatioajankohdan perusteella olettanutkin. Ehkä silti hieman ehdin toivoa, kun vuoto viipyi, mutta en pettynyt, harmistuin vain hieman. Että näikö se tosiaan on, emme ilmeisesti voi saada lapsia luomusti (ainakaan tällä hetkellä). 

Nyt on kulunut jo yhdeksän kiertoa ilman että on tapahtunut MITÄÄN. Mutta kuten olen jo ehkä sanonutkin, niin tällä hetkellä en vain viitsi välittää, vaikka raskaus ei onnistukaan. Olen hyväksynyt sen, että elämämme ei mene minkään käsikirjoituksen mukaan. Luotan siihen, että tulevat hoidot tuottavat tulosta. Sen pidemmälle en ole vielä ajatellut.

Olen onnellinen. Odotan joulua. Odotan ensikäyntiä. Ulkona ei ole lunta, mutta hieman valkoista kuitenkin. Tänään illalla menemme katsomaan uutta Hobitti-leffaa. Ja huomenna käynnistyy viimeinen kokonainen työviikko ennen kahden viikkon joululomaa! 

Hienoa sunnuntaipäivää teille kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa sunnuntaita sinne :) Saisi heittää vähän lisää lunta tänne eteläänkin, että saataisiin valkoinen joulu ja iloisempi mieli. Vaikka kyllä tuo vähäkin piristää kummasti mieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri nyt sataakin oikein kunnolla lunta, tosin asteet on ihan nollassa joten eipä taida jäädä maahan :) Toivotaan koko maahan valkoista joulua!

      Poista