perjantai 11. huhtikuuta 2014

Vihdoinkin!

Ei kirousta sittenkään :) Aamun ovistesti (en malttanut odottaa iltapäivään) näytti vihdoinkin positiivista! Olin niin tyytyväinen, että minun oli pakko ottaa testistä kuva :) En tiedä miten hyvin se nyt tästä kuvasta ilmenee, mutta testiviivan toinen reuna (alareuna kuvassa) on luonnossa vahvempi kuin kontrolliviivassa ja toinen reuna hieman vaaleampi, mutta minulle tämä riitttää oikein hyvin.




Vertailuksi eilen aamupäivällä noin 11-aikaan ja illallla noin 18-aikaan tehdyt testit. Aika nopeasti viiva siis tummui. Nuo eiliset testitviivat ovat samanvahvuisia kuin oikeastaan koko aikana, kun olen testannut (muutaman vieläkin haaleamman olen saanut). Voi että olen ILOINEN!!! Hieno tapa aloittaa viikonloppu. 

1 kommentti:

  1. Jännä miten "pienestä" sitä voikaan olla onnellinen, kun ihan vaan oviksen bongaamisesta :)

    VastaaPoista