tiistai 6. toukokuuta 2014

Koiranpentuäitiyslomalla

Olen ollut eilisen ja tämän päivän vapaalla koiranpennun kanssa, huomenna on miehen vuoro. Viime yönä sain nukkua tosi hyvin, jopa 8-9 tuntia, kun Vilma heräsi ensimmäisen kerran vasta kuudelta. Lyhyen ulkoilutuksen jälkeen menimme takaisin sänkyyn. Ensin pentu vinkui muutaman minuutin, mutta kun mitään viihdykettä ei ilmaantunut, niin se meni takaisin petiinsä nukkumaan :)

Viime yötä lukuunottamatta olen nukkunut tosi lyhyitä öitä koko edellisen viikon. Ensin oli päivystystä, sitten vappua ja sen jälkeen Vilma. Pinna on ollut hieman kireällä. Raskausasiatkin ovat huolestuttaneet aina välillä. 

Vaikka tuo koiranpentu nyt pitääkin kiireisenä ja sen avulla saa tyydytettyä hoivaamistarvetta, olen silti ehtinyt myös suremaan raskauden viipymistä. Varsinkin kun siskontyttö on NIIN ihana. Mieheni kertoi tänään yhden tuttavan olevan raskaana, ja se oli viimeinen niitti. Itkuhan siinä tuli, kun tuntui niin epäreilulta, että miksi me emme vain onnistu? Kävelylenkin jälkeen tuntuu jo paremmalta.

Ajankuluksi olen neulonut parin sukkia jämälangasta. Hyvin näyttävät istuvan nallelle ainakin, siskontytölle ehkä sopivasti syksyllä :) Ovat vasta kolmannet sukat, jotka olen kutonut, siksi olen aika tyytyväinen :) Ja lankahan oli moniväristä, ihan noin siistejä raitoja en olisi muuten osannut tehdä...



2 kommenttia: