perjantai 30. toukokuuta 2014

Primaspan ja apteekkishoppailu

Eilen keskustelin erään kollegani kanssa, jonka vastaanotolla olen myös käynyt silloin tällöin. Hän oli sattunut lukemaan jostain kansainvälisestä hoitosuosituksesta, että perussairauteni vuoksi minun kannattaisi syödä pientä annosta Primaspania raskauden aikana. Sitä suositeltiin itse asiassa vaikka ei olisi mitään keskenmenoja ollutkaan.

Kysyin viime polikäynnillä Primaspanista eräältä toiselta lääkäriltä, mutta hän ei tiennyt asiasta mitään, joten päätin jättää asian sikseen. Onneksi tämä toinen kollega tuli puhumaan minulle asiasta oma-aloitteisesti :)

Tänään siis apteekkiin ostoksille. Myös pari muu käyttämäni lääke alkaa olla lopussa, ja olenkin ollut menossa apteekkiin jo parina päivänä, mutta kela-kortti on aina unohtunut kotiin. Lääkärinä olemiseen liittyy kyllä kiistaton etu: ei koskaan tarvitse miettiä reseptejä, sen kun menee lähimpään apteekkiin ja tilaa tiskiltä tarvitsemansa tuotteet :) Primaspanista ei tosin tarvitse reseptiä, eikä se mielestäni ole halvempaakaan, vaikka olisi reseptillä. Toivottavasti pääsen pian käyttämään sitä :)

Tänään olen taas päivystysvapaalla, joten otin tänään varaslähdön viikonloppuun, kun sain nukuttua töissä hyvin. Kiva fiilis.

Mikäs kp tänään edes on? *tekee laskutoimitusta* Kp 8 ilmeisesti. Olisinhan sen tietysti voinut tarkistaa edellisestä postauksestanikin :) Tällä hetkellä ajatukseni ovat aika lailla muualla kuin raskaushaaveissa. Ihana tunne. Eilen sattuikin eräs mielenkiintoinen asia, jota olen mietiskellyt paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti