torstai 20. helmikuuta 2014

Vauvan korvike?

Olemme mieheni kanssa vakavasti miettineet koiran hankkimista. Ei tämä mikään uusi keksintö ole, vaan se on ollut molempien haave jo pitkään, minulla lapsesta asti. Välillä ajatus on tullut uudelleen esiin ja sitten taas kuopattu jonkin käytännön ongelman vuoksi.
Jossain vaiheessa meidän on joka tapauksessa ollut tarkoitus hankkia koira. Juuri nyt ajankohta tuntuisi sopivalta, kun vauvaakaan ei ole näköpiirissä. Lisäksi meidän olisi itse asiassa todennäköisesti mahdollista saada pentu jo ennen kesää. Se ehtisi kasvaa vaativimman pentuajan ohi ennen lapsen syntymää. Muuten pitäisi sitten odottaa, kunnes lapset ovat vanhempia, että ehtisi kunnolla keskittyä koiraan.

Olen näistä koiranhankkimissuunnitelmista aika innoissani! Katsotaan miten käy. Ihanaa, että olen pystynyt näin täysillä haaveilemaan muustakin kuin raskaudesta! :) Ainoa asia tämän blogin lisäksi, joka on todella innostanut minua niin paljon, että olen pystynyt jopa unohtamaan raskausasiat hetkeksi kokonaan (tietysti kuulostaa hassulta, että tällainen raskaudenyritysblogi saisi ajattelemaan muuta, mutta olen tykännyt kirjoittamisesta niin paljon, että jo se itsessään vie ajatuksia muualle, vaikka kirjoitakin paljon juuri raskaushaaveista).

Pariin päivään en ole oikeastaan ollenkaan ajatellut raskausjuttuja. Tänään sanoinkin äidilleni, että minun pitää kohta ryhdistäytyä ja aloittaa kiertopäivien laskeminen, jotteivät otollisimmat päivät menee sivu suun ;) Nyt taitaakin olla jo kp 9, ja edellinen ovis tuli kp 14. Olen ajatellut tehdä ovistestejä tässäkin kierrossa, kun niitä nyt on isosta pakkauksesta vielä jäljellä.

Viikonloppu tulossa, ihanaa! Odotan sitä varsinkin siksi, että tiistaina iski flunssa, ja olo on aika vetämätön. Olin kyllä tänään töissä, mutta tuntui vähän hölmöltä kysyä potilailta, että onkos ollut flunssaoireita, kun oma nokka vuotaa kuin vesihana. Yritä siinä sitten olla uskottava :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti