sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Kotona taas

Hienoa tulla takaisin kotiin. Koulutus oli oikein hyödyllinen ja mielenkiintoinen. Eilisistä vauvajuhlistakin jäi hyvä fiilis, ja hieman toivoakin tarttui mukaan. Yksi juhliin osallistujista oli ottanut mukaan 4 kuukautta vanhan vauvansa. Äärettömän suloinen ja kiltti pieni ihminen! Vauvakuumeeni nousi taas vaihteeksi yli mitta-asteikon. Haluan myös samanlaisen. Ja mielellään ihan heti :)

Nyt on menossa kp 19 ja dpo 4. Pari aamua sitten voin tosi huonosti ja yökkäsinkin melkein, mutta en pidä tätä minkäänlaisena raskausoireena, koska minulle tulee helposti tosi huono olo, jos kova nälkä pääsee yllättämään (mikä tapahtuu usein aamuisin). Sitä paitsi taitaa olla vielä liian aikaista raskausoireille :) 

Mitään muita tuntemuksia ei ole ollut, mitä nyt ovulaation aikaan vatsaa hieman nipisteli. Sitä on jatkunut hieman edellisinäkin päivinä. Rinnat alkavat kyllä pikkuhiljaa kipeytyä, kuten loppukierrosta yleensä. Näin kävi toki myös silloin, kun raskauduin. Mitään erityistä tavallisesta poikkeavaa en siis ole havainnut.

Ensimmäinen raskauteni onnistui neljännestä kierrosta. Nythän on juui tämän toisen yrityksen neljäs kierto menossa. Ehkä koen epäonnistuneeni, jos tässä kierrossa ei tärppää? Toisaalta, miksi ihmeessä me juuri tässä kierrossa onnistuisimme? Sattumaahan se vain on. Siskoni kertoi nähneensä unta että olin raskaana, ja pitää sitä nyt merkkinä siitä, että minä tässä kierrossa tulen raskaaksi. 

Näin itsekin muutama päivä sitten unta, että minulla oli tyttövauva. Synnytys oli ihan kummallinen. Mitään kipuja ei ollut, vaan lapsi pullahti ulos muutamassa minuutissa. Imettäminen oli tosi hankalaa, mutta hienolta se silti silti tuntui. Sitten vauva olikin yhtäkkiä kasvanut noin 3-4 vuotiaaksi, ja käyttäytyi hyvin huonosti. Kiroili ja juoksi minua karkuun :D

Oikein hienoa alkavaa viikkoa kaikille lukijoille!

1 kommentti:

  1. Noi vauva/lapsi unet on kyllä jotain omaa luokkaansa, mulle on aina ennustettu että saan pelkästään tyttölapsia (liittyy jotenkin tuittupäisyyteen), mutta itse olen nähnyt unia vain poikavauvoista :)
    Tsemppiä piinapäiville :)

    VastaaPoista