lauantai 22. maaliskuuta 2014

Odottamisen odottamisen odottamista

Vuotoa ei vieläkään ole kuulunut. Jotenkin minulla on sellainen olo, että ei se vuoto alakaan, vaikka tietysti se jossakin vaiheessa alkaa. Samanlainen olo minulla on ollut molemmilla kerroilla paria päivää ennen kuin tein raskaustestin ja se näytti positiivista. En vielä eilenkään onnistunut tavoittamaan neuvolantätiä.

Elän nyt jossakin oudossa välitilassa. Haluaisin niin kovasti alkaa yrittää uutta raskautta, mutta onhan se vähän vaikeaa, kun vaikuttaa siltä että olen edelleen raskaana. Koko elämä on yhtä odottelua. Minulle juuri nyt odottamisen odottamisen odottelua. Odotan, että tämä raskaus päättyy, jotta voin alkaa odottaa uutta raskautta ja sen myötä lapsen odottamista. Kumma juttu.

Muutaman kerran päivässä mieleeni tulee surullisia ajatuksia. Kun emme vieläkään onnistuneet. Kun huomaan vaatteita vaihtaessani, että rinnat tuntuvat edelleen aivan siltä, miltä niiden pitääkin raskaana ollessa tuntua. Kun alavatsassa kipuilee. Pahoinvointia tuskin tulee, kun hCG on noin matala. Jotain hyvää sentään. Ensimmäisessä raskaudessa se alkoi juuri näillä viikoilla. Tänään olisi rv 5+3.

Nätti lauantaipäivä kaikesta huolimatta. Kävimme aamupäivällä miehen kanssa uimahallissa, ja nyt olisi tarkoitus lähteä vielä ulos kävelylle.

Hienoa viikonlopun jatkoa kaikille lukijoille!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tänään olen taas ollut surullisemmalla mielellä. Miksi tämä ei vain onnistu??? :(

      Poista