tiistai 28. tammikuuta 2014

Ovisplussa!!!

Bongasinkin ovisplussan yllättäen jo tänään! Koska on vasta kp 14 niin yllätyin hieman, mutta positiivisesti tietenkin. Kierto ei ehkä menekään täysin harakoille :) Toisaalta olin jo valmistautunut siihen, että olisin saanut olla levollisempi loppukierrosta, jos ei juurikaan olisi ollut mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Mutta aina parempi näin :)

Lähden siis huomenna kolmen päivän koulutukseen toiseen kaupunkiin. Koulutuksen jälkeen en tule heti kotiin, koska järjestämme hyvälle ystävälle babyshower-juhlat. Minua ahdisti tämä tilaisuus aluksi aika paljon, koska ajankohta ei yhtään sopinut kuukautiskiertoni vaiheeseen (nyt toki tilanne onkin onneksi hieman toinen). 

Lisäksi sinne tulee yksi juuri äidiksi tullut, raskaana oleva siskoni ja tietysti tämä viimeisillään raskaana oleva ystävä. Toki myös sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole vielä äitejä tai raskaana tai edes suunnittele raskautta :) Välillä minulla on kuitenkin sellainen tunne, että KAIKKI muut ovat raskaana, paitsi minä. Yksi vauvakuumeen oire sekin. 

En varmasti voi välttyä surullisilta ajatuksilta näissä juhlissa, vaikka kuinka yrittäisin ajatella positiivisesti. On ihanaa, että tämä ystävä saa aivan pian vauvan, mutta minua ei huvittaisi juhlia sitä, että muut saavat lapsia, kun itse olen jo joutunut kerran luopumaan omasta Pienestä eikä toista ole ainakaan vielä näköpiirissä. Minua hävettää, kun ajattelen näin ilkeitä ajatuksia, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti