tiistai 16. kesäkuuta 2015

Iiik

Ensi yö saattaa mennä osaltani levottomissa tunnelmissa. Ihan kamalaa, että minulle saatetaan huomenna kertoa, että sori siirtoa ei tulekaan. En ole uskaltanut ostaa junalippuja, mutta olen kyllä seuraillut netistä, että paikkoja pitäisi vielä olla jonkun verran. Minua suoraan sanottua pelottaa huomisaamuinen puhelu Fertinovasta. Pulssi hakkaa varmaan tuhatta ja sataa, sitten kun puhelin soi.

Onko nyt sitten niin, että jos tämä 4-soluinen ei selviä, niin voiko sitten sulattaa yhden niistä kaksisoluisista vielä huomenna? Niinhän on tehty kahdessa ensimmäisessäkin siirrossa, että alkiot on sulatettu vain muutamaa tuntia ennen siirtoa. Onko jollain kokemusta? Harmittaa, etten tänään ehtinyt enää soittaa klinikalle...

7 kommenttia:

  1. Tsemppiä siirtoon! :) Mulla on teidän siirrosta jostain syystä hyvä fiilis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 Odottelen täällä vielä tuomiota, mutta kiitos joka tapauksessa :)

      Poista
  2. Isot tsempit! Mennään melkein samoissa päivissä! Mulla 1.ivf menossa. Punktio oli ma ja juhannuksen takia siirretään kolme päiväinen alkio viisi päiväisen sijasta. Jos siis jotakin siirrettävää on, jänniä aikoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!! :) Teillekin onnea, toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaisesti :)

      Poista
  3. Tsemppiä siirtoon, toivottavasti :)

    VastaaPoista
  4. Tää mun tabletti ei tee yhteistyötä (käyttäjässä ei ole vikaa ) Pelkät tsempit piti laittaa :)

    VastaaPoista