sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Ei vielä plussaa

Ovistestailen nyt siis jo kolmatta päivää. Ihan kuten arvelinkin, eivät testit ole vielä näyttäneet mitään. Valkovuoto on kyllä muuttunut koostumukseltaan lupaavammaksi :)

Vaikuttaisi siltä, että monet käyttävät näin PAS:ia edeltävästi ns. hymynaamatestejä, koska ne antavat niin selkeän vastauksen, mutta itselläni nuo viivatestit ovat toimineet hyvin, joten jatkan sillä linjalla. Teen nyt kaksi testiä päivässä ihan varmuuden vuoksi, koska ainakin kerran ovisplussa olisi jäänyt bongaamatta, jos en olisi tehnyt testiä myös aamulla. Minulla on kaksi 14-packia halpoja viivatestejä kylppärissä, eiköhän niiden pitäisi riittää :)

Hoitaja sanoi, että minun pitää soittaa klinikalle huomenna huolimatta siitä tuleeko plussa viikonlopun aikana vai ei. Jännittävä viikko tulossa... iik.

4 kommenttia:

  1. Minä olen tehnyt aina molempia. Aloittanut ensimmäiset päivät halpistesteillä ja jatkanut sitten hymynaamoilla, kun viivat ovat vahvistuneet. Ja kyllä ne halpistestitkin olisivat plussan näyttäneet, mutta jotenkin "turvallisempi" olo kun on se hymynaama.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, voihan niistä viivojen tuijottelusta jäädä hieman epävarma olo, että onko vai eikä ole yhtä vahva tms. Ehkä ostan seuraavalla kerralla hymynaamoja, jos tämä kerta menee mönkään...

      Poista
  2. On jo aikaisemmin tullut sellainen vaikutelma, että tunnet kyllä kehosi ja kuinka se toimii! Toivotaan, että ovuloit ja pääsette tässä kierrossa siirtoon!

    Onko sinulla muuten anonyymiä sähköpostiosoitetta ja jos on niin voisitkohan laittaa minulle viestiä os. tuuspa@gmail.com. Kiitos!

    VastaaPoista