sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

pp9: Ex tempore-testaus

Olin päättänyt, etten testaa etukäteen. Aamulla, kun heräsin, minulla ei ollut vielä ajatustakaan testaamisesta. Mutta sitten kuitenkin pissasin purkkiin. 

Tulos: MIELESTÄNI TIKUSSA ON HAAMU. Minulla on tosi vilkas mielikuvitus, ja tapaan nähdä viivoja siellä missä niitä ei ole, mutta tämä on eri juttu. Kyllä siinä on jotain. Ihan varmasti. Valokuvassa se ei tule näkymään, joten en edes yritä.

Mieheni ei tiedä testaamisesta, enkä aio kertoa vielä, koska en halua antaa hänelle turhia toiveita, kun olen koko ajan ollut itse niin pessimistinen ja toivon mukaan hänellä ei ole tällä hetkellä liian suuria odotuksia. Minä olen siis se joka petyn, jos petyn.

Oireista voisin sanoa sen, että koko eilispäivän ja tänään vatsassa on tuntunut painetta ja minulla on myös ollut lievää pahoinvoinnin tunnetta. Koko siskoni perhe on ollut vatsataudissa, ja olen puolittain odottanut, koska mekin saamme oireita, mutta niitä ei ole tullut. Silti on tämä vatsatuntemus. Rinnoissa ei tunnu mitään. Toisaalta olen ollut aiempien kertojen perusteella havaitsevinani, että nännit tulevat aroiksi vasta sitten, kun testissä näkyy selvästi kaksi viivaa.

Olen käännellyt ja väännellyt tikkua kaikissa valoissa ja olosuhteissa. Kyllä siinä on jotain. Ei auta kuin odottaa. Testaisinko uudestaan jo huomenna vai vasta parin päivän päästä? Tämä testi ei edes ollut ihan aamupissasta, koska kävin vessassa yhdeksän aikaan ja menin sitten vielä nukkumaan ja tein testin parin tunnin päästä.

Hemmetti. Minun tuurillani seuraava testi on niin selvä negatiivinen kuin olla ja voi.

8 kommenttia:

  1. Toivon niin kovasti, että huomenna se viiva vahvistuisi! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) On kyllä vähän semmoinen fiilis että huomisesta ei hyvää seuraa...

      Poista
  2. Noin aikasin testasit, etkä edes aamupissasta! :D Itse tein tänään viikkonäyttöisen ja senkin varmuuden vuoksi 5,5 h ikäisestä aamupissasta. En ole koskaan tehnyt testiä kuin aamupissasta.

    Testaa vaan huomenna jo, mutta ehdottomasti kunnon aamupissasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäpä sen sanoit, liian aikaisin kun testaa niin saa kärsiä! :) Pakko kai huomenna testata uudelleen, iik :/ Mitäs sinun testi näytti, muuten? :)

      Poista
    2. Raskaana 3+ juuri niin kuin kuuluikin. Tänään rv 5+1. :) Meillä ei tehdä veritestejä, joten halusin varmistaa että raskaushormoni lisääntyy.

      Nyt on ällöttävä olo. Olen kaivannut huonoa oloa ja nyt se on saapunut. Ilmeisesti kaipaa makeaa, jotta ilmenee. Söin makeaa suklaapiirakkaa ja se meinasi samantien tulla ylös.

      Poista
  3. Minulla testipäivä osuu ehkä 2.4. :) Hieman on kyllä sellainen fiilis, että kuukautiset alkaa ennen testipäivää. Meillä siis Letrozolella avustettu kierto. Takana yksi keskenmeno em. lääkkeellä avustetusta kierrosta. Toivottavasti sinun viiva vahvistuu. :) Jään lukijaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit tänne! Kävin kurkkaamassa blogissasi, jään seuraamaan myös :) Onnea tähän kiertoon!

      Poista