keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Kp 8 ja matkasuunnitelmia

Onpas kiva, kun saan taas laskea näitä kiertopäiviä, jotka eivät ala kolmosella tai nelosella tai viitosella :) Vuoto on loppunut ja ylihuomenna ultraan. Osuisipa ovulaatio kohdalleen, että pääsisimme siirtoon asti...

Hoito- ja työstressiä lievittää tällä hetkellä se, että varasimme juuri matkan Japaniin toukokuussa :) Olen aika innoissani!!! Japani on aina tuntunut tosi kiehtovalta maalta, kun kulttuuri on niin erilainen kuin meillä kotona. Mieheni on käynyt maassa joskus opiskeluaikoina, ja on siitä lähtien halunnut sinne uudestaan. Ajattelimme, että nythän meidän pitää matkustaa, kun vielä voimme, kun ei se sitten oikein pienten lasten kanssa onnistu samalla tavalla. 

On ihanaa, kun on jotain mitä odottaa. Tietysti vaihtaisin matkan koska tahansa raskauteen, ja joku hoito voi jäädä väliin matkan takia, mutta eihän sitä loputtomiin voi sillä tavalla ajatella. Tuntuu, että jo nyt olen luopunut kaikenlaisesta vain siksi, että "mitä jos olen silloin jo raskaana" tai "jos tulee keskenmeno" tai muuta vastaavaa.

3 kommenttia:

  1. Mukava kuulla, matka tai mikä hyvänsä muu (suhteellisen varma) mukava asia kiikarissa kyllä virkistää mieltä. Inspiroit tällä kirjoituksella minua myös kirjoittamaan omasta venkoilustani, jossa olen miettinyt työkuvioita se mielessäpitäen "jos olen raskaana tai tulen raskaaksi" ja kaikkea muuta pienenpää...Toivottavasti kaikki näyttää hyvältä ultrassa!

    VastaaPoista
  2. Saanko linkittää tämän ylläolevan omaan blogiini? Kirjoitin nimittäin tuosta mihin tekstisi innoitti.

    VastaaPoista